۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

فقهاى مارينز!!در لندن

احمد سليمان فارسی
از حربه های پیشین استخراب در کشور های اسلامی این است که همزمان با اعلان جنگ علیه امت اسلامی، سعی می ورزند افرادی از این امت را شکار نمایند تا در آینده زمام امور کشور اشغالی را به دست بگیرند وسفرای اشغال در کشور اسلامی باشند.
از وسایلی که به آن در زمینه متوسل می گردند انتخاب افرادی است که می خواهند زمینه تحصیلات به ویژه عالی را در اروپا وامریکا برای آنها آماده سازند، ویا سفر های کوتاهی را برای این قماش از انسان ها تهیه کنند تا این افراد با آشنایی نزدیک از تمدن جاهلی غرب کافر، فریفته مظاهر میان تهی این تمدن جاهلی شوند. البته کسانی که انتخاب می گردند از افرادی اند که یا از اسلام آگاهی کاملی ندارند ویا اینکه افرادی اند که اسلام را می دانند اما متاع فانی دنیا را بر آخرت ترجیح می دهند وآگاهانه از راهروان تمدن جاهلی می شوند.
چندی پیش به گزارش بی بی سی چهار فرد که گفته می شود از ولایت هلمند در افغانستان اند و منسوب به علم شرعی می باشند دولت انگلستان این چهار فرد افغانی را به کشور انگستان فراخوانده است تا از نزدیک این کشور به اصطلاح متمدن غربی را مشاهده کنند و از آزادی ها که مسلمین در این کشور از آن بهره مند اند آگاهی یابند!!!
در نوار ویدیوی که در پایگاه بی بی سی نهاده شده است و جریان مختصر این دعوت را به نمایش می گذارد دیده می شود که این چهار فرد در حقیقت چهار (تگان) اند نه علمای شرعیت اسلامی. واین که خواننده بهتر بداند، توضیح می دهم که (چهار تگان) در لهجه دری کابلی به کسانی گفته می شود که در فریبکاری و ترفند سازی گوی سبقت را ربوده اند، این چهار انسان از همین قماش اند.
اما این که از هلمند اختیار شده اند علت روشن است چون هلمند قلعه مستحکم جهاد علیه اشغالگران است واشغالگران در این مدت اشغال نتوانستند که این دژ محکم را اشغال نمایند بلکه بزرگترین آمار تلفات اشغالگران در همین ولایت رقم زده شده است.
این ها می خواهند که افرادی فروخته شده ی از این سرزمین را به انگلستان ودیگر کشور های غربی دعوت کنند وسپس بعد از بازگشت شان به افغانستان، این فروخته شدگان، طبل دفاع از اشغالگران را به نواختن بگیرند.
در این نوار ویدیوی می بینیم که معمر ترین این دلقک ها، به صراحت از اشغال در افغانستان دفاع می کند بلکه کسانی را که در این کشور غربی اشغالگر، خواهان خروج فوری نیروهای انگلیسی اند محکوم می نماید واشغالگران را دوستان ملت افغانستان می داند، شخصی دیگر که فریبکاری وحقه بازی از چشمانش پیداست می گوید که دراین کشور مساجد را مشاهده کردیم که در آن مسلمین آزادانه نماز می خوانند!!!
این ها در حقیقت علمای سوء ومفسدانی اند که تاریخ اسلام را اگر ورق بزنیم با امثال اینها حتما مواجه می شویم کسانی که در رکاب اشغالگران بانگ خیانت را زمزمه می کردند وبا اشغالگر سفاک همنوا گردیدند شاهد کشتار های جمعی و تباهی فرهنگ اسلامی در برخی از نقاط بودند اینها راهروان حقیقی ابورغال اند که نشانی راه منتهی به شهر مکه را به ابرهه داد. اینها خاینینی اند که حتما سزای خیانت شان با امت اسلامی را می چشند.
انگلستان، در دشمنی با امت اسلامی تاریخی دارد. این انگیسی ها بودند که فلسطین را از جسم امت ما جدا ساختند بلکه قبل از آن در تجزیه خلافت عثمانی نقش کلیدی را داشتند برخی از کشور های اسلامی را اشغال نمودند وسپس جاسوسان کارکشته ی شان را در آن کشور ها به مسند قدرت تکیه دادند که تا امروز امت اسلامی را عذاب های گوناگونی می چشانند.
انگلیسی های که شهر ها ودهکده های افغانستان وعراق را با همکاری موتلفین صلیبی شان ویران می کنند وکودکان و سالخوردگان ما را می کشند بلکه بر برخی آن ها تجاوز جنسی می نمایند تا آتش عداوت وحقد صلیبی شان را فروکش ساخته باشند، اجساد مجاهدین را به آتش می کشند، فرهنگ اسلامی را مسخره می نمایند، همه داشته های فرهنگی امت اسلامی را به یغما می برند، این دلقک های خاین، جاسوسان وغلامان این ها اند.
آه که چه ذلتی و چه رسوایی.
اما میدانند که در میان فرزندان رشید اسلام در افغانستان جای ندارند پس باید فریاد بشکند که اشغالگران را دوستان اند ونباید از افغانستان بیرون شوند!!
شاید برخی بگویند که آخر علماء اند می گویم بلی علماء اند اما علمای مارینز، که بر مذهب ملکه الیزابت فتوا می دهند!!!

هیچ نظری موجود نیست: